გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა


სახელი  გვარი : ინდირა დიასამიძე პ/ნ 0000000000
საგანიისტორია
სწავლების საფეხური :  საბაზო
კლასი: VII
მოსწავლეთა  რაოდენობა პროფილი 10  სსსმ  მოსწავლე  არ  მყავს
გაკვეთილის  თემა:   ,,მსოფლიოს შვიდი საოცრება
გაკვეთილის მიზნები    მოსწავლეები გაეცნობიან მსოფლიო კულტურას,მოიძევენიმფორმაციას მსოფლიო საოცრებებზე,გაანალიზებენ  და დაახარისხებენ  მოპოვებული ინფორმაციას
ესგ  სტანდარტი და  მისაღწევი  მიზნები:
 საზმეც.VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა მსოფლიო კულტურაზე

ისტ.VII.10.  მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.

შედეგი თვალსაჩინოათუ მოსწავლე
1. ჩამოთვლის ცივილიზაციის ძირითად მახასიათებლებს;            
2. ასახელებს განსხვავებული კულტურების საკულტო ნაგებობებს და ადარებს მათ ერთმანეთს; 3. სახელმძღვანელოში არსებული და დამატებით მოძიებული მასალის საშუალებით ადარებს არქიტექტურისმხატვრობისა და ლიტერატურის უმთავრეს ნიმუშებს;


აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული  
მეთოდი 
მეთოდები
კლასის 
ორგანიზების
ფორმა 
 ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო
1

მასწავლებელი აგვარებს
 საორგანიზაციო 
საკითხებს და კლასს
 აცნობს გაკვეთილის .
თემასა და მიზნებს

მინი  ლექცია
მთელი  კლასი
მიზნები  გეგმა
1
2
აქტივობა 1:  წინარე ცოდნის 
გახსენება. 5წთ
გონებრივი იერიში - 
მთელი კლასი.
1.       ვინ იყო ჰომეროსი?
2.       ვინ ებრძოდა ერთმანეთს 
     ტროას ომში?
3.       რა გახდა ტროას ომის 
     მიზეზი?
4.       ჩამოთვალეთ ტროას 
     ომის გმირები?
5.       ვინ აღმოაჩინა ტროა 
     ხელახლა?


კითხვა-პასუხი
მთელი  
კლასი  
ინდივი
დუალური

5
3
აქტივობა 2: 10 წთმასწავლებლის
მინი ლექცია.
მასწავლებელი პროექტორის 
გამოყენებით მოსწავლეებს 
აცნობს ახალ 
მასალას და აჩვენებს მსოფლიო 
შვიდი 
საოცრების ფოტო მასალას.
ვიდეო მასალის
ჩვენება
მთელი
კლასი
პროექტორი,
კომპიუტერი
10
4
აქტივობა 3: წყვილებში 
მუშაობა-5 წთ
წყვილებში მუშაობა

მოსწავლეებმა წყვილებში
 იმუშაონ
სასწავლო რესურსზე, 
სადაც მოსწავლემ 
წარწერა უნდა შეუსაბამოს 
შესაბამის ფოტოს.


სასწავლო ელექტრონულ რესურსზე მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
კომპიუტერი
5
5
 აქტივობა 4:   10წთ  - ჯგუფური 
მუშაობა
ტექსტის კითხვა-ანალიზი
აქტივობის მიზანი
მოსწავლეებმა დაამუშაონ
წიგნში მოცემული ინფორმაცია 
და პლიფჩარტის ქაღალდზე 
გადაიტანონ 
მათ მიერ გადამუშავებული 
მასალა,
შეავსონ ცხრილი  და 
მოემზადონ 
პრეზენტაციისათვის
ცხრილი იხილეთ 
ანართ 1 სახით


მოცემული ცხრილის შევსება
ჯგუფური
მუშაობა
ფლიფ-
ჩარტის ქაღალდები,
მარკერები
10
6
აქტივობა : 4 პრეზენტაცი-
ისათვის– 55 წთ.

შევსებული ცხრილის პრეზენტაცია
ინდივი
დუალური
წებოვანი 
დაფა,
მაგნიტები
5-5
7
აქტივობა  5: გამთლიანება 
(რეფლექსია); 3წთ
1.       რომელი იყო მსოფლიო 
   შვიდი 
      საოცრებიდან ყველაზე 
დიდი ნაგებობა?
2.       ვინ იყო ჰეროსტრატე?
3.რა დანიშნულება ჰქონდა 
ალესანდრიის შუქურას?
 4. რომელმა საოცრებამ გაძლო 
ყველაზე ნაკლებ დროს?
 5. რა განასხვავებდა 
ჰალიკარნასის მავზოლეუმს 
სხვა ბერძნული ტაძრებისაგან?


კითხვა-პასუხი
მთელი 
კლასი

3
8
შეფასება მოსწავლეების
თვითშეფასება და
 მასწავლებლი 
შეფასება კომენტარებით
(შეფასების უბრიკა თან ერთვის).









2



                                                       შეფასების რუბრიკები


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

 მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.

მოსწავლის სახელი, გვარი
1.            
2.            
3.            
4.            
5.            
6.            
7.            
8.            
9.            
10.          
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
შემოქმედებითი უნარი
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
თვალსაჩინოებების გამოყენება
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
დროის ლიმიტის დაცვა
ჯამი

 გაკვეთილშიჩართულობა

ქულები და კრიტერიუმები
9–10
7–8
4–5–6
1–2–3
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას





ჯგუფის მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1 - 4
5-7
8-10
ჯგუფის წევრების ჩართულობა მუშაობაში
ყველა წევრი არ არის ჩართული
უმრავლესობა ჩართულია
ყველა ჩართულია
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
ნაწილობრივ მოყვებიან ინსტრუქციას
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
უმნიშვნელოდ გააცდინეს დრო
დაიცვეს დროის ლიმიტი
ლიდერის როლი
ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
ლიდერი ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

მეხუთე დღე